Tuesday, February 10, 2009

طراحي پايه2

بالاخره بعد از يك ترم تلاش، ژوژمان طراحي2 با سلام و صلوات و نزول امدادهاي غيبي و عنايات مقام معظم رئيس گروه برگزار شد و ديديم كه عزيزان طراحي صنعتي علي رغم مشكلات عديده از جمله نهادينه شدن معزل فراخي در بين آنان، عزلت و گوشه گيري، گيرهاي سه پيچ منزل و مادر بچه ها، غم غربت و دل تنگي؛ مشكلات مالي و ارتزاق با يك لقمه نان و بوقلمون حلال ، خسته بودن و احيانا گذراندن چند صباحي با برادران زحمتكش گشت ارشاد و برگزاري مسابقات فوتبال دانشجويي (كه نميدونم چرا هر هفته سر كلاس من برگزار ميشد و بنده ميديدم كه شايد اين بچه ها روزي فيليپ استارك و ماتئو دان بشن ولي قطعا رونالدينيو و بكهام نخواهند شد ) كلي كار خوب انجام دادند و من را كلي غافلگير كردند و من به قدري جوگير شدم كه در يك اقدام ناباورانه 14 عدد نمره 20 تو ليست رد كردم.... به به، به به
روز ژوژمان هم مهيار زحمت كشيد و از كار بچه ها عكس گرفت تا آرشيوي براي آيندگان باشه و هم ماندگار براي من ؛ با درود به روان پاك اين عزيزان ، بعضي از كارهارو تو اين وبلاگ ميگذاريم تا قدرداني بشه از زحمت اين طراحان جوان كه اميدوارم در آينده نزديك جزء السابقون السابقون طراحي صنعتي شوند، ان شاء ا...

1 comment: